Hybrydowe półciężarówki

0
54

Koszt paliwa wciąż rośnie, co utrudnia prawie wszystkim. Jeśli jesteś firmą transportową lub właścicielem, czujesz, że uderza w pompy bardziej niż ktokolwiek inny ze względu na ilość paliwa, którą potrzebują półciężarówki.

Istnieje również fakt, że w znacznym stopniu przyczyniają się do zanieczyszczenia środowiska. Pomysł hybrydowych półciężarówek działa już od dłuższego czasu, aby zrównoważyć wysokie ceny paliw dla kierowców ciężarówek i zmniejszyć ich wpływ na środowisko.

Pomysł pojazdów hybrydowych istniał już od dłuższego czasu, aw ostatnich latach przeprowadzono wiele projektów testowych dla hybrydowych półciężarówek. Niektóre z tych testów zostały przeprowadzone w celu dostarczenia pojazdów dla wojska Stanów Zjednoczonych. Wyniki tych projektów są bardzo dobre, a planem jest wprowadzenie hybrydowych półciężarówek w 2009 roku.

Peterbilt jest uważany za markę wysokiej jakości półciężarówek i jako pierwsi wprowadzą hybrydowe modele półciężarówek. Będą one dostępne do obejrzenia na pokazach samochodów ciężarowych w 2008 roku odbywających się w różnych lokalizacjach.

Niektóre firmy transportowe i operatorzy-właściciele już złożyli zamówienia na hybrydowe półciężarówki i oczekuje się, że będą dobrze sobie radzić w sprzedaży. Obecnie trwają negocjacje między Peterbilt i Wal-Mart dotyczące hybrydowych półciężarówek. Będzie to ogromny kontrakt dla Peterbilt, ponieważ Wal-Mart obsługuje drugą co do wielkości flotę ciężarówek w Stanach Zjednoczonych.

Kenworth to kolejna bardzo renomowana marka półciężarówek, która pracuje nad własnymi hybrydowymi modelami półciężarówek. Mimo że zaprezentowali już niektóre modele na pokazach samochodów ciężarowych w 2007 roku, uważa się, że ich produkcja będzie na mniejszą skalę. Uważa się również, że ich modele hybrydowe pojawią się dopiero po wydaniu tych z Peterbilt. Jednak Kenworth szuka dużej firmy transportowej, z którą w tej chwili miałby podpisywać kontrakty.

Szacuje się, że półciężarówka z napędem hybrydowym może zaoszczędzić kierowcy lub firmie co najmniej 10 000 USD rocznie. Jest to całkiem spora kwota dodatkowego zysku, na który każdy operator-właściciel powinien zwrócić uwagę. Dla firm przewożących samochody ciężarowe z tysiącami ciężarówek oszczędności te mogą szybko pomóc komputerowi zaoszczędzić setki tysięcy dolarów rocznie na paliwie.

Niektórzy ludzie sceptycznie podchodzą do korzystania z hybrydowych półciężarówek, ale w przeważającej części przemysł ciężarówek jest podekscytowany ich wprowadzeniem. Ten szczególny rodzaj półciężarówki znacząco wpłynie na przemysł transportowy, jaki znamy dzisiaj. Chociaż te hybrydowe półciężarówki będą drogie, ilość pieniędzy, które można zaoszczędzić na kosztach paliwa, sprawia, że ​​jest to świetna inwestycja. Rząd będzie prawdopodobnie oferował wiele zachęt przy zakupie hybrydowej półciężarówki.

Przy tak dużej liczbie naczep na drodze bardzo pozytywny wpływ, jaki naczepy hybrydowe będą miały na środowisko, jest również bardzo zachęcający. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o przyszłości hybrydowych półciężarówek, możesz odwiedzić strony Peterbilt lub Kenworth. Możesz również dowiedzieć się, kiedy będą prezentować swoje modele hybrydowe podczas przyszłych pokazów samochodów ciężarowych. To świetny sposób, aby zobaczyć z bliska jedną z hybrydowych półciężarówek.